'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Satyika: Szia András, Tudod, csak akkor írok, ha van mondandóm. De persze előfordul, hogy lenne m... (2024.11.03. 12:44) A balatoni vitorlás - Toldy Árpád írása
  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.

Linkblog

.......folytatás.....

2011.05.24. 11:43 malay

Legutóbbi bremerhaveni tartózkodásunk alkalmával volt alkalmam elbeszélgetni a beosztónkkal. Mit mondjak teljes kudarc.....ill. annak ellenére, hogy Május végét írjuk, beállt a kapcsolatunkban a tél. (eddig kedves László voltam, mostanra capt. Minárik lettem, ha értitek mire gondolok)

Vázolván a helyzetet (már ami a juniorjaimat illeti).....a következő volt a reakciója: „ Captain, miért van úgy oda......a Fabiola is csak eg y csónak végeredményben” („Fabiola too.....ultimatlely ....is  just a boat”)
Ja....(anyád)......egy 150 milló dolláros csónak.
Később azt kezdte feszegetni, hogy egyéb jó tulajdonságok mellet (szakmai felkészültség, stb.), egy parancsnoknak nem árt más (so callled soft skills) képességekkel is rendelkeznie, mint például tanítási készség. Aztán, hogy a f....szomba tudnék valakit tanítani, akinek a legelemibb dolgokról sincs halvány lila f...ngja. Nem kell ám itt nagy dolgokra gondolni......, csak is elemi problémák megoldása lenne a feladat, de ez sem megy nekik.
 Mellesleg már rájöttem, hogy miért is „szeretnek” bennünket kelet-európaiakat a Germánok.  Ellentétben nyugat-európai kollégáinkkal, mi tudunk  szarból is várat építeni és nem kiálltunk rögtön parti segítségért. (az ugyan más kérdés, hogy a szarból épített várat, majd elmossa az első esö, de amíg áll, addig áll.....)
folyt. köv.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr412928428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.05.28. 19:10:12

Milyen nációból valóak a juniorjaid?

malay 2011.05.29. 04:31:46

a 2. Román, 3.(1) Ukrán, 3(2) Román, bővebben a folytatásban.....

PJ... 2011.09.11. 14:44:38

Figyelj Malay, megértelek, részben igazad is van. Gondolom Puskától tudod, mivel "kínzom" magam az építések óta. Sok dolgot nem látunk, láthatunk a hajóról. Most sokkal több információból kicsit másaab a kép. Azt már írtam, hogy szerintem alapjaiban nincs külöbség a "ma" és "régen" között. Hülyék voltak, vannak és lesznek is! Ez nem náció és kor függő. A baj (szerintem) ma összetettebb: kevesebb ember a hajón (és a piacon), gyorsabb rotáció a szerződésekben és a magasabb technikához nincs meg a magasabb felkészültség. Hiába a hi-tech, ha nem tudjuk használni (és javítani sem). Komoly gondok. Ismerem a PD személyzetiseket, nemrég voltak nálunk is "beszélgetni" a jelenről, jövőről... Elkeserítő, komolyan! A főnökasszonnyal Kínában találkoztam először és most "szorosabb" lenne a kapcsolat, de a valóságban nekik, nagyon kicsi "playground"-juk. A helyi ügynökségek és a helyi hajózási hivatalok a legnagyobb hunyók ebben a játékban. Még mindig dívik a "megveszem a papírokat" üzlet. Működik... a hajón már későn észleljük. Hatalmas az elhullás és nincs utánpótlás! Pár hete voltak nálunk Cuxhavenből. Ajánlgattág a diákjaikat, ok. De, mi a realitás? Évente végez kb 20-25 cadét. Fele nem is kezdi el a tényleges hajózást a másikfeléböl marad pár! Ezzel a volumennel meglehet oldani a tisztigárda utánpótlását Európából? Hasonló a helyzet a többi országban is. Sajnos. És akkor még nem beszéltünk a valós tudásról, rátermetségről. Hány Barba Cápó lesz ebből a végén? A realitás, vagy ha tetszik az sárga! Imádkozzunk, hogy ne legyen igaz, de 10 éven belül kínai tengerész lesz a domináns emberanyag a vizeken. A shanghai tengerészeti akadémián olyan főgép, géápház tesz helység van amiről mi és az európaiak csak beszélnek és álmodoznak. Sokszor úgy érzem a pillanatnyi állapot csak olyan "félszemű a király a vakok között"!!! Szóval, óvatosan!:-)

malay 2011.09.11. 15:29:02

Jani, engem nem kell meggyőznöd.....én ebben élek.
süti beállítások módosítása