'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Satyika: Szia András, Tudod, csak akkor írok, ha van mondandóm. De persze előfordul, hogy lenne m... (2024.11.03. 12:44) A balatoni vitorlás - Toldy Árpád írása
  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.

Linkblog

Kis kitérő, de ez is hajózás lesz.....

2011.05.24. 10:31 malay

Kis kitérő, de ez is hajózás lesz.....

Az mindenki számára világos gondolom, hogy az emberi hülyeség mint olyan, univerzális. Nincsenek határai, nem köthető nemhez, korhoz, nemzetiséghez uram bocsá’ bőrszínhez. Volt, van, lesz.....nincs mit tenni.
Én aztán jól el vagyok látva idiótákkal ezen a hajón.
 Mindig hangsúlyozni szoktam, hogy ahhoz, hogy tengerész legyen valaki, nem feltétlenül kell zseninek lennie,......de egy adag józan paraszti ész nem árt,....a többit meg majd meghozza a gyakorlat.
Egy volt parancsnokom mondá volt, hogy ahhoz, hogy valaki „jó tengerész” legyen 90% szerencse és 10% tudás szükségeltetik. Mikor ezt egy délutáni beszélgetésünk alkalmával említettem egy magyar születésű, de izraeli barbámnak, így szólt: „bullshit, my dear friend, what you really need is 50% luck and 50% fortune.....forget about knowledge...”
Egykori (mára már nyugdíjas) kollégáim, valószínüleg hajukat tépnék kétségbeesésükben, látván ezt a sok inkompetent seggfejet.....(és ezzel jócskán leszóltam seggemet) A kereslet-kínálat egyensúlya jócskán felborult.....nincs az a mennyiség amit a piac fel ne tudna venni. Az én időmben (90-s évek eleje), kihalásos alapon lehetett csak kinevezést nyerni, amit ugye botorság volt várni, tekintettel a harmadik tisztek szintúgy fiatal korára. Manapság elég ha az ember elmegy egy ügynökség előtt, s akár akar, akár nem, lasszóval berántják....és már is fedélzeti vagy gép harmadikként hajózhat.....
A személyzetiosztály magasról lesz...ja, hogy neked milyen kínokat kell kiállnod velük, őket csak a személyzeti lista érdekli.................., ha meg van a „minimum safe mannning”, akkor ok.....
 
folyt. köv....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr222928259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.05.24. 18:09:35

Jajaj. Eddig azzal áltattam magam, hogy kinevezésemben a tudás legalább 30%- ot számított, bár valahol sejtettem, hogy emberhiány miatt nyomulni kell.

Jelentem sikerült barna alsónacit szerezni. Háááááát, nem szexi, mondá a nejem. :D
süti beállítások módosítása