'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Satyika: Szia András, Tudod, csak akkor írok, ha van mondandóm. De persze előfordul, hogy lenne m... (2024.11.03. 12:44) A balatoni vitorlás - Toldy Árpád írása
  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.

Linkblog

....folytatás 2.....

2011.05.28. 15:23 malay

Még az előző bejegyzésemhez annyit, hogy a nőce végül is arra kért bennünket (Kápót, meg engem), hogy engedjünk az elvárásainkból..................(na ezen kis hijján besz...tam)                                                 Egy némettől ilyet hallani,.....ahogy Hofi szokta mondani:.........”....hát tudod....”

Sic transit gloria mundi....
A fentiekre visszatérve, álljon itt néhány példa a juniorjaim nagyszerűségét példázandó....
Felhívnám kedves volt (idős korú) kollégáim figyelmét, hogy az alábbi sorok a nyugalmuk megzavarását okozhatják, ill. heveny röhögőgörcsöt válthatnak ki......
A második tisztem egy 43 éves „Román gyerek”. A „románnal” épp azt szeretném hangsúlyozni, hogy alapvetően jónak kellene lennie, de nem az. Nekem személy szerint jó véleményem van a „szőröstalpúakról”, már ami a képzettségüket illeti. Az azonban, hogy 43 évesen még mindig csak 2. tiszt, magáért beszél.
Második tiszt lévén, Ő a kinevezett „szemét igazgatónk” (garbage manager) Az, hogy valaki nincs tisztában a m3 és liter viszonyával, még bocsánatos bűn lehetne egy ált. iskola 3-4. osztályos tanulójának, de nem az egy „öreg” második fedélzeti tisztnek. Így történhetett, hogy érkezés előtt   400 liter moslékot deklarált a „szemét naplóba”. Kérdeztem től, hogy tudja e, hogy mennyi az a 0,4m3, mire azt válaszolta, hogy persze, olyan két festékes vödörnyi. Mire mondtam neki, hogy 400 liter az bizony két olajos hordónyi....elkerekedett a szeme.
 Antwerpen felé hajózva meg, hogy, hogy s nem(ousshanti szeparáció) valahogy elbambult és jó három mérföldet „elsodródott” az útvonalunktól. Délután háromkor szokásomhoz híven éppen kávézni mentem a hídra, s látom ám, hogy majd derékszögben hajózunk az eredeti „rottánk” felé. Annyit azért a javára írok, hogy őszinte volt, mert kérdésemre, hogy „emmegmi?”, azt válaszolta, hogy nem akarta, hogy észrevegyem a hibáját, ezért minél hamarabb szerette volna a hajót visszacserkészni, oda, ahol lennie kellett volna.
Ezek nüansznyi dolgok, talán emítésre sem lennének méltók, ha nem lenne folytatás......
Az antwerpeni rakodás során az egész őrségét az irodában tölthette, így történhetett, hogy egyik daruval beraktak 14 koténert, de nem a helyes kötözőelemekkel. Ha úgy hagyjuk, előfordulhatott volna, hogy egy közepesebb dülöngélés alkalmával az egész....” blutty”.... megy a tengerbe. Némi győzködés után a munkások kiratták, majd vissza az említett konténereket. Egy ilyen átrakás (re-stowe) 100-300 dollár közt mozog konténerenként ill., a hely függvényében.
Hogy ez ne legyen elég még ráadásként felgyújtotta az irodát. Gondolom, hogy meghallotta a lift mozgását és ki akart surranni az irodából, még a chief mate megérkezése előtt. Egy elegáns mozdulattal bedobta a cigaretta csikket a szemetesbe, majd gyorsan kikotort a fedélzetre. A kuka persze kigyulladt. Szerencsére tényleg az első tiszt jött le, 0330-kor, fölkapta az akkor már lángoló kukát és bedobta a tengerbe.
Tegnap hosszasan beszélgettem két, még aktiv kollégámmal (Farkas Erikkel , aki parancsnokként ill. Dávid Palival, aki viszont gépüzemvezetőként tevékenykednek) akik megnyugtattak, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal.......nekik pont ilyen isten barmai jutnak időrö időre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr12938911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása