'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

Tesztoszteron túltengés (friss, tegnapi élmény)

2012.11.03. 09:37 malay

Nem jó a fülöpökkel viccelni….nem értik a viccet… Szita Janit szoktam nekik idézgetni, miszerint: „….gyerekek…minek veszekedni, mikor verekedni is lehet….”. Nem tudnak absztrahálni…mindent komolyan vesznek…hát még ha a barba mondja….

Tegnap elhagytuk Valenciát, s a „talpasok” egy kisebb magán partyval zárták le az elmúlt két hetet. Csak adalékként, három hónapja vagyok lent, ez idáig három üveg tömény fogyott, azt is én dobtam be a bulik alkalmával. 

Éjjel tizenegykor csörög a telefonom, a harmadik hív, hogy verekedés van a legénységi szalonban. …nahogyaf@szombelevágom….. Csak úgy, ümögben, gatyában vágtázok lefelé a lépcsőn, amikor is az első vércseppeket megláttam a „c” decken…. Számuk egyre szaporodott, majd egy kisebb tócsában ért véget az „a” decken, közvetlenül a szalon előtt. A fülöpök szokás szerint résnyire nyitott ajtók mögül kukucskáltak kifelé. Összefutottam a fitterrel, meg az oilerrel akik éppen zseblámpával kezükben igyekeztek kifelé a lakótérből….

Na, mondom más se hiányzott, remélem nem kell egy kutatás-mentést is csinálni az éjszaka közepén…. Hívtam a fedélzet mestert, hogy az egész legénység kezdje el  keresni…. a hiányzó pasit.

Épp Sherlock Holmes kalandjait olvasom, - az ötletet onnan merítve – megindultam a vérnyomokon…. Nem kellett messzire mennem a „pantry-ben” meg is találtam… éppen „fürdött”…. Fején egy öt centiméteres vágás, az abból jövő vérzést próbálta megállítani, némi mosogatószer segítségével.

Körülbelül semennyire volt magánál…. Az indiai kadét segítségével, haza támogattuk. A frissiben végzett felújító tanfolyamnak, illetve Melles Imre főorvos úrnak, köszönhető jártasságom az elsősegélyben most kamatoztathattam. Egy szép múmiát csináltam belőle.

Tömeg feloszlatva….chief mate megnyugtatva….”haza” mentem. Éjjel egykor még csináltam egy „safety roundot”…. Hangok hallatszottak a fedélzetmester, kabinjából….”verziókat” gyártottak a fiúk. Ez mondjuk tényleg dicséretes a fülöpökben….ha baj van, úgy össze tudnak fogni, mint egyetlen más nemzet sem….

Ma reggel meg volt a „szőnyeg széle”…. Három embertől, három változat. Még az is kiderült, hogy ők tulajdonképpen a legjobb barátok és a verekedés nem is volt verekedés….az üveg meg csak valahogy „ráesett” a wiper fejére. Kész csoda…derült égből whisky-s üveg…. Kicsit ordítottam, kicsit fenyegetőztem, de alig vártam, hogy elmenjenek a hídról, mert küszködtem, hogy valahogy visszatartsam a  röhögést.

Soha rosszabbat… most majd el lesznek egy darabig, ha meg nem majd szétvágok közöttük…..megint.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr514886588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2012.11.03. 17:42:17

Ha jól értem, fejbeverték egy üveg gyarmatáruval? Nem volt mély vágás? Csak kötöztél, vagy kapcsoztál is?
kiderült, hogy min tört ki a bunyó?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2012.11.03. 17:43:15

Ja, ideje lenne elvinni kupiba az embereidet...

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2012.11.03. 18:56:14

Halál vicce embereid vannak! :-D

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2012.11.03. 18:57:56

Ja, el fogom eztet is lopni, csak ne figyelj nagyon... tudom, szabad, nincs kopirájt... csak szólok, hogy nehogy más mószeroljon befelé. :-D

malay 2012.11.04. 08:45:24

@Tanácstalan: vagy inkább nekem kéne hazamennem....

malay 2012.11.04. 08:46:52

@Seafalcon: Tényleg jó gyerekek, nem panaszkodom. Csak a chiefemet kellett nyugtatgatni...sokkolta a vér meg a szituáció...még nem látott ilyet...

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2012.11.04. 09:14:58

@malay: :-) én nem hajóztam velük, csak myanmariakkal

marabou 2012.12.29. 09:56:46

... szerettem volna a kiseger szürke álruhajaban, egy sarokbol vegig nezni es hallgatni, mikent rendezi le masnap a hidon Kapitanyunk a "szönyeg-széle" ügyet... milyen valasztekos szózuhatag hagyja el belsö mosolyat leplezö, duzzadt ajkát... de minden jo, ha a vege jo... mint a meseben... napsütés, békesziget, olajtenger es hófeher siralyok szarnysuhogtatasa... hát így kell ezt csinalni emberek... tecccett !!!
süti beállítások módosítása