'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

Che bella Italia.....

2016.01.27. 09:34 malay

.

Gioia Tauro

Sosem volt és sosem lesz a kedvenc kikötőm. A „gugli mapsszal” rákeresve, rögtön látható, hogy leginkább  egy női izé......nemiszerv, pontosabban hüvely keresztmetszetére hasonlít. Nem mennék tovább ezen a gondolaton, hogy akkor a Fabiola mi benne, de aki veszi a fáradtságot annak egyértelmű lesz, hogy mire is gondolok. Érkezés..... Kérdi a révkalauz állomás, hogy hány vontatót szeretnék? Kettőt, válaszoltam. A fordító medence hossza 600 méter, szélessége  400, nem hagy sok helyet hibázni. Mondja Giovanni: „Cápitanóóóó......az időjárás jóóóá, nem kellá kettőá.....” Nekem mindegy - mondom, akkor adj egyet..... Pontsan a révkalauzok azok, akik szeretnek minél több vontatót alkalmazni, de az idő tényleg szép volt, semmi szél, ám legyen. Az egyetlen dolog ami zavaró tényező lehet, a bejárat előtti keresztáramlat. Ezen könnyedén átverekszi magát az ember kellő sebességgel, bízva benne hogy rögtön utána kap is gép-hátrát a „bányából”. Talán írtam, talán nem, hogy mostanában vannak gondjaink, ezért Ryszard mindig lent van az „emergency stand” közelében és azonnal beavatkozik kézzel, ha az automatika vacakol. Hiba nélkül „behatoltunk”, majd jobbra fordulva beállítottuk magunkat a csatorna közepére, s elkezdtünk a hátrafelé menni a rakpartunk felé. Maga a csatorna meglehetősen szűk, még akkor is ha nem vesszük figyelembe a már part mellett álló hajókat, illetve a daruk belógó szárait. Kultúrhelyeken ilyenkor felemlik a daruk szárát megkönnyítve a manőverezést, de itt „Észak Afrikában” ez nem divat. Most, hogy megemelték a kéményünk magasságát, kevés olyan hely van a világon, ahol elférünk a daruszárak alatt. A simának indult manőver kezdett egyre hektikusabbá válni, volt teljesen jobbra, teljesen balra a kormányt....gép kicsit  előre, aztán félerő hátra....stb. Kérdem Giovannit: „te jó öreg a vontató mit csinál hátul?”....., mert ahogy látom, csak lóg rajtunk mint sörös ló ivarszerve, haszna meg semmi. „cápitanóóóóó, elnézéstááá, vontató parancsnokáá kissé indiszponáltááá.....tegnap volt a lánya esküvőjááá....”. Szóval részeg....nyugtáztam magamban. Biztosan a bazi nagy olasz esküvő miatt nem tudtatok 2 vontatót sem adni. Az egyik csapat totál kaput, a másik meg.....na de hagyjuk. Rendben. Megérkeztünk a rakpart mellé, adjuk a köteleket, mikor kérdi tőlem a kalauz: „Cápitááánóóóó, mikor csatoltuk fel a vontatótáá?..... Mondom.... 0542..... Jájjjááááá most 0639 van....Cápitáááánóóó,ha meghááládjuk az egy órátááá, akkor kettőőőá vontatót kell fizetniáááá.... „Na elmentek ti a büdös....p....tschába....” ( így tsch-val) – mondtam magamban – ott is csak halkan, mert én nem csak Commander , de egy gentleman is vagyok. (vannak olyanok, akik ezt megkérdőjelezik, lelkük rajta....)  Nem elég, hogy semmit sem csinált a vontató, még dupla tarifát is akartak....A vontatót gyorsan eldobtuk....kikötöttünk.... Ilyenkor fellélegzik az ember, mondván, hogy a neheze letudva, csak azt felejtettem el, hogy Itália egy kicsit közelebb van Afrikához, mint Európához.....

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr88320786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoarden 2016.01.27. 14:35:17

Ha a kapitány matt a vontatón, nincs más aki megoldja a feladatot?
Végül is kettőt kellett fizetni az egy helyett vagy kifejezted gentleman módjára averzióidat és így szemérmesen eltekintettek a sáptól?

Utoljára még kínai blogbejegyzésed volt. Aztán meg ez a nagyondélolasz...
Az úton semmi érdekesség nem történt?

temtom 2016.01.27. 18:26:58

Megnéztem a térképet. Hááát.... nekem majdnem mindenről a pin@ jut az eszembe, de erről most csak azé' mert beharangoztad, hogy mit kellene belelátnom.
Szerintem kissé ki vagy már éhezve.... hehehe.

malay 2016.01.28. 10:17:02

@temtom: jaj te Temtom, miket nem ìrsz? Arra nem gondolsz, hogy esetleg kis korùak vagy kifinomult èrzèsű emberek is olvassàk a kommenteket?

temtom 2016.02.10. 18:14:45

@malay: Na persze, persze.... erre a kommentárra válaszolsz. a szakmai jellegű kérdésre a bulba-témában meg nem.
Feltételezem, hogy távol-messze keleten kevésbé tudod olvasni a hozzászólásokat, a digóknál meg (talán) könnyebben. De ez csak nagyon laikus gondolat.
Szóval: a kiskorú olvasóktól elnézést kérek.
Mikor gyüssz haza?

zsomatograf2 2016.05.02. 08:39:01

Kedves Malay, kíváncsian várom a beszámolót, már ha fent voltál a hajón. Erre gondolok: gcaptain.com/giant-msc-fabiola-boxship-hard-aground-in-suez-canal/

malay 2016.05.02. 10:48:29

@zsomatograf2: Szia, eppen jol megerdemelt szabadsagom toltom. Vannak hireim, de semmi kulonleges. Majd ha minden infot leellenoriztem, talan szentelek neki egy bejegyzest. Addig pedig maradjunk annyiban, hogy mivel emberhalal nem tortent, ez csak egy hetkoznapi baleset.

zsomatograf2 2016.05.02. 16:32:59

@malay: Szia, látom szerencsére már folytatta útját. Csak a hír fejlécét és a fotót látva az ugrott be, hogy "Jé, akkora nagy dög, mint a Fabiola". Aztán belekattintva meglepődtem, hogy "Jéé, ez tényleg a Fabiola!". Ha az ember olyanról lát hírt, amiről olvasni szokott, az mindig más, mint a többi tucat ugyanilyen jellegű baleset.
További kellemes szabadságolást kívánok!
Ja, és lelkesen várom/juk az esetleges bejegyzést. Érdeklődő laikusként mindegyik érdekes.

Zoarden 2023.03.28. 23:36:03

Szia Malay,

lesz még esetleg blog folytatás?
süti beállítások módosítása