'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

Felfedeztük Amerikát.....

2012.04.03. 03:04 malay

 Kicsit előreszaladtam az eseményekkel….


A megérkezés….

No, az jó zajosra sikeredett. A hírverés oka a nagyságunk volt, mi más is lehetett volna? Még soha ekkora hajó nem kereste fel az Államok egyetlen kikötőjét sem. 
Andy Warhol szerint mindenki életében van, vagy lehet 15 percnyi hírnév. (nem szószerinti fordítás….haggyáááá máááá). No, nekünk kijutott. Volt görögtűz, tűzijáték, csinnadratta…. Magam nem vagyok híve az efféle hülyeségeknek, s itt megint csak klasszikust idézek, a „Hugyos Józsit”, ……”mindenki menjen a  francba, engem meg hagyjanak békén vizelni”. Volt fotóckodás, TV interjú, szalagcím….
De hátra volt ám még a fekete leves…..
Minden hajó első útján az Államokba, át kell, hogy essen a Parti Őrség szemlén (Initial Coast Guard inspection). Már érkezésünk előtt beharangozták a jövetelüket, így nem ért bennünket meglepetésként. Magam hat évet szolgáltam egy olyan járaton, melynek része volt néhány amerikai kikötő is, így mondhatom, hogy van gyakorlatom benne, annak ellenére, hogy 9 éve jártam a világnak ezen a táján utoljára.
Tartották a szavukat, másnap reggel kilenckor 4 tiszt jelent meg a hajón. Jobb dolgunk nem lévén, próbáltunk a kedvükbe járni. Részemről a papírok rendben találtattak, a gépek, berendezések, jól működtek, a csónak és tűzgyakorlat flottul ment.  Jól tehettük a dolgunkat, mert délután négykor aláírták a jegyzőkönyvet anélkül, hogy bármiféle megjegyzést vagy hiányosságot észrevételeztek volna. Itt azért meg kell, hogy jegyezzem, hogy a fő érdem az első tisztemet, a Florint illeti. Két héten keresztül (a Csendes óceáni átkelés alatt) kérlelhetetlenül ütötte-vágta a népet, próbálván valami tudományt a fejükbe verni.

Szép, szép a siker, ám a hab a tortán azonban még sem ez volt, hanem a másnapi látogatóim. Gyerekkori barátom (Molnár László – repülőgép kapitány) húgát vártam a családjával. Volt némi akadály (kiskorúak nem engedhetők be a kikötőbe), de ez gyorsan rendezésre került, így bejöhettek a hajóra. (ugye-ugye mit tesz az VIP-nek lenni). No, Magdi barátnőmet ide s-tova 25 éve nem láttam. Mikor úgy kétévente hazalátogattak én mindig a tengeren voltam…. Ennél már csak egy hülyébb történetem van….az pedig egy óvodástársamhoz a Kusztor Ágihoz fűződik, akivel 30 év után Durban-ben futottunk össze. Jó volt őket látni. A Magdi dicséretére legyen mondva, gyerekei Gregory és Sophy kiválóan beszélnek magyarul, még csak egy leheletnyi akcentust sem véltem kihallani, pedig hegyeztem a fülem, elhihetitek. Valószínűleg baby-sitternek sem lehetek utolsó, mert egyáltalán nem akaródzott nekik hazamenni, sőt megfenyegettek, ha máskor is jövök, majd ismét meglátogatnak. Én ugyan nem bánom, „jöjjön (aminek) - akinek, jönnie kell”.

Végül is 3 és fél napot töltöttünk Los Angelesben. Konténerhajó esetében ez maga a paradicsom. Volt idő kimenni, vásárolni, lábat lógatni…..szép volt, jó volt….elmúlt. Irány San Francisco Oakland…..

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr834360289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

comp 2012.04.05. 21:09:10

Szuper, újra vannak sztorik. :)

marabou 2012.05.02. 16:06:37

Kedves Malaj!Veletlenek nincsenek, csak csodak vannak... csak ennyi, a Durban-i talalkozashoz.

red87 2015.12.10. 12:20:39

Találtam egy kis videót, amiben nyilatkozol, mester :)
www.youtube.com/watch?v=YaiWmLAOVTM

Új olvasója vagyok a blognak, de most már végigrágom magam rajta, nem bírom megunni :)
Nyugodt vizeket, kevés hülyét kívánok! :)
süti beállítások módosítása