'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

Eltűnt a váltóm.....

2013.08.17. 17:10 malay

Amikor azt mondják, hogy pótolhatatlan vagy, büszkén kihúzod magad. Én most pótolhatatlan vagyok…..nincsen váltóm. Nincs dagadó kebel, nincsenek örömkönnyek…csak fogaknak csikorgatása van. (ha legalább a fogászati költségeimet fedeznék)

A hozzáértők, már évek óta a hamarosan beköszöntő személyzet hiányról papolnak, hát itt van. A 20+ év alatt hozzászoktam, hogy nem percre pontosan váltanak. Pár nap ide vagy oda, tényleg nem számít, adott esetben még néhány hét sem. (több nap, több pénz, alapon)

Két dolog miatt vagyok kiakadva:

1. Jó 8 hónappal ezelőtt, előre letárgyaltam a dolgot a személyzetissel, miszerint ez év Augusztus 6.-án szeretnék feltétlenül otthon lenni. (25. házassági évfordulóm) Ígéret persze volt dögivel.

2. Amikor Béla kaftánt próbáltam idehozni a céghez, ugyan ez a hölgy azt mondta, hogy: „but, László we are up to the hilt with captains”.

Most nem, hogy 6.-án nem voltam otthon, de a két hónapja beígért Augusztus 22.-i váltásom is elúszott.

Csinálhatom ismét az egész észak-európai kört, pedig isten látja lelkem fáradok, valami lusta dög meg majd jön az utolsó kikötőbe és három hétig a lábát lógázza Port Klangig. A nyárnak is hamarosan vége van, ez fáj a legjobban. Az elmúlt szabadság a hó, fagy és köd jegyében telt. Ez a mostani egy kicsit jobbnak ígérkezik, mert kezdetben csak eső, nyirok és köd lesz, a fagyok majd csak beszállás előtt.

Ez van, most ezt szeretem….

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr615464941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

comp 2013.11.03. 14:13:20

Arra még sosem gondoltál, hogy cruise ship vagy yacht kapitánynak állj?

malay 2013.12.04. 13:46:12

@comp: dehogynem gondoltam, csak mostanában olyan speciális lett az egész szakma, hogy szinte lehetetlen egyik fajtáról a másikra átnyergelni.....
süti beállítások módosítása