'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

2021, a változások éve...

2021.02.19. 11:16 malay

A változások éve

 

Mint azt a cím is sejtetni engedi – 2020 a változások éve. A múlt évben a pandémia okán nyolc hónapra beragadtam a Fabiolára és csak nyár derekán sikerült hazavergődnöm. 

10 év után a tulajdonos úgy döntött, hogy eladja a Fabiólát, az én állandó munkahelyemet és második otthonomat. És még sorolhatnám. Érdekes módon egyik dolog sem viselt meg különösebben. Sem a hosszú, (majd nyíltvégű szerződés) sem pedig a szakítás a „nagyasszonnyal”. Jó volt, elmúlt, vége lett.

Úgy terveztem, hogy egy ilyen hosszú szolgálat után, otthon maradok majd 4-5 hónapra, de mint az rögtön kiderül, ez is csak terv maradt. Az senkinek sem titok, hogy a Covid mindent a feje tetejére állított. Október 21.-én aztán ismét nyakamba vettem a világot. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy Budapestről direktben repülhettem Dubaiba. Maga a repülőút meglehetősen eseménytelen volt. Megérkezve azonban kezdetét vette a Covidos tortúra. A gépen ugyan rendesen szétültettek bennünket, a terminálban azonban hosszú, tömött sorokban vánszorogtunk először a bevándorlásiakhoz, aztán pedig a teszt állomásra. Engem valami érthetetlen módon elszakítottak a többiektől és hirtelen több tucat, főként fekete és nem mellesleg terhes nő között találtam magam. Lányos zavaromban megkérdeztem egy a közelben álló hostesst, hogy biztos jó helyen vagyok-e, de csak bambán nézett és intett, hogy ne tartsam fel a sort. Jellemző a szervezettségre, hogy Krzisztof a gépüzemvezetőm, aki 10 perccel utánam landolt, úgy ment ki a repülőtérről, hogy sem a bevándorlásiak nem látták, de le sem tesztelték. Ebből aztán később lett némi galiba, de megoldottuk, mint általában mindig, mindent. Jellemző az is, hogy a budapesti beszállást megelőzően, a reptéren le kellett tölteni egy applikációt, amire a teszt eredménye kellett volna, hogy érkezzen. A teszt 10 napja történt, az én telefonomon viszont a vizsgálat eredményénél még ma 30.-án is az látható, hogy „függőben”.

Dubai,

Nem az a hely, ahova turistaként magamtól eljönnék. Mivel azonban hivatalból iderendeltek és időnk is volt bőven, hát kiporoszkáltunk. Lenyűgöző, de nekem mégsem tetszett. Minden új, minden modern és nem utolsó sorban mindent finom por lep be. Most, hogy télvíz idején járunk a hőmérséklet csak 36 fok volt. Legutoljára májusban, mikor erre jártam 42 volt. Igaz akkor még örömködött is a révkalauz, hogy milyen klassz, mert ők ugyan 48-t vártak, de váratlanul lehűlt a levegő. :-)

Hamar eltelt az az öt nap, de már nagyon vártam, hogy végre beszállhassunk. A kétnapos izolációban szobaszervíz hozta az ételt, a választás lehetősége nélkül. Igy aztán ettem csirke curryt eleget. A másik lehetőség vega volt, ami, aki ismer az tudja, hogy nálam nem opció. Egyszer próbálkoztam a nyers vegán étrenddel egy fél napig, de azt is egy tatár steak formájában :-). A „kiszabadulásunkat” követően, annyit változott a helyzet, hogy az étteremben szolgálták fel ugyanazt a menüt. A Dubai mall-ban aztán megkoronáztam a kirándulást egy quarter-pound-duble-cheese-double-burger-pattyval, hozzá forró almás pitével és egy félliter dupla sóskaramellás vanília fagyival. Egyből megszerettem az Emirátusokat.

Szóval így kezdődött a kaland. Tovább is van, mondjam még?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr7016432406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madár Fokker 2021.03.24. 21:54:54

De jó, hogy újra írsz! Remélem, többé-kevésbé rendszeres lesz! Pont tegnap voltam M. Laci iskolatársaddal szimulátorozni :)
süti beállítások módosítása