'szovegdoboz'

Az alábbi irományokat szerzői jog védi. Olvasáson kívül minden egyéb felhasználása, csak a szerző vérrel írott engedélyével foganatosítható. A szerzői jog megsértőivel a következőképpen fogok eljárni: - különösen képzett, a végletekig vad, házi sertésekkel foglak felkutatni. (melyek oly könnyedén fognak megtalálni mint szarvasgombát, ha történetesen arra lettek volna kiképezve) - A disznók addig fogják harapdálni a bokád, térded, a szeméremtájaidat, míg meg nem adod magad. - Mikor is a megfelelő hatóság elé citállak, amely majd kivégeztet, elítéltet, majd bíróságra bocsájtja az ügyedet, így ebben a sorrendben.

Friss topikok

  • malay: @Zoarden: 4 hónapozom. 4 lent, 4 itthon. Nekem ez vált be leginkább. Lent az első hónap gyorsan el... (2023.06.09. 15:10) Capt. Ghamal a jubaili révkalauz
  • malay: @Zoarden: A fene se tudja, hogy mitől, de megjavult. Nincs más lehetőség csak az INMARSAT egység, ... (2023.06.09. 15:06) Kommunikáció...
  • Make Valamit: Heh. Vannak indiai kollegák. Szokom még a hozzáállásukat meg azt a mókás bólogatásukat. (2023.05.30. 08:23) Elek...
  • Make Valamit: Ezt aláírom, csikókoromban mikor még foglalkoztam ilyenekkel, az IT problémák 90%-ra a megoldás a ... (2023.05.22. 11:51) Sign on II.
  • Make Valamit: Kondenzátor az a doboz. Ilyen kis alattomosak, hogy megdöglenek olyan húszévente :D Viszont a tisz... (2023.05.22. 11:49) Szolgálati közlemény!

Linkblog

És akkor az ütközésünk utóélete...

2023.05.30. 11:01 malay

Kilencediken délután ordítoztunk és azóta Tomeknek nyoma veszett. Én egy nap egyszer eszem csak (délben), így nem tűnt fel a hiánya, csak a csúf mondta másnap hajnalban, hogy az előző esti vacsorája érintetlenül van az asztalon. Aznap nem jött ebédelni, de ezen sem lepődtem meg, hiszen Abu Dhabi és Jebel Ali között mindössze két óra a távolság, meglehetősen hosszú manőverekkel tarkítva. Nem ritka, hogy a 2 gti. viszi el a könnyebb manővereket. Mivel a kommunikációs képességeit már taglaltam korábban, az sem volt feltűnő, hogy hol a 2., hol a 3. vette fel a telefont, ha a gépházat hívtam. Az esti kilenc órás indulásból lett hajnal kettő. Ma reggel (11.-e) azonban piszkálta a csőrömet a gondolat, hogy mi lehet vele, mert mint azt megtudtam sem reggelizni, sem ebédelni, de vacsorázni sem volt aznap. Egy korábbi beszélgetésünk kapcsán megemlítette, hogy van valami nyavajája a szívével. (egyik kamrája nagyobb, mint kellene) No, mondom, mar csak ez hiányzott. Ma reggel (11.-e) Hormuzt passzálva, lementem a gépházba kávé időben és nem volt ott. Kérdeztem a gépészeket, hogy mikor látták utoljára, de megnyugtattak, hogy a ma hajnali manőverkor lent volt. “Jól van” - gondoltam, ha baja is van, meg legalább nem hűlt ki még teljesen... du. 5-kor pedig érkezünk Sohárba, tehát ránk büdösödni nem fog. 1030-kor (ma, most)  nyílt az ajtaja és lassan somfordált ki a kabinjából. A folyosó két végén lakunk, így nem tudott elsunnyogni. Behívtam magamhoz.

Itt, ország-világ előtt kijelentem, hogy nem vagyok túl okos. Átlagos, vagy inkább az alatti IQ-val rendelkezem, de empátiával köszönöm, jól el vagyok látva. Nem vagyok jártas a pszichológiában, de az elmúlt 30+ év alatt volt éppen elég lehetőségem meg es kiismerni az embereket. Mint ahogy azt írtam is, Tomeket egy felfújt hólyagnak tartom, különösebb tartalom nélkül. Most sem hibáztam. Arcoskodott egy keveset, mert így kívánta a helyzet, aztán mikor megéhezett, megszomjazott szépen haza oldalgott.

Helyre állt a status quo, újra alapoztuk a hierarchiát... jöhet Ázsia.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengeresz.blog.hu/api/trackback/id/tr318135292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása